Fulfillment, czyli kompleksowa obsługa logistyczna sklepów internetowych, pozwala ich właścicielom zaoszczędzić czas oraz przedkłada się na większe zyski. Jednym z takich rozwiązań jest magazyn dystrybucyjny Logistiko.
Kurierem.pl porównuj ceny i znajdź najtańszego kuriera dla swojej przesyłki » najtańszy kurier « sprawdź
Jak to działa?
Logistiko udostępnia swoją powierzchnię magazynową oraz zajmuje się kompleksową obsługą logistyczną sklepów internetowych. Proces obsługi rozpoczyna się od przyjmowania dostaw, przez magazynowanie towarów, a następnie obejmuje również kompletowanie zamówień i dostarczenie towarów do klientów sklepu internetowego. Jednocześnie integracja systemu sprzedaży (w sklepie internetowym) z systemem magazynowym zapewnia zawsze aktualną informację o bieżących stanach magazynowych. Logistiko oferuje również obsługę ewentualnych zwrotów.
Korzyści dla sklepu.
Największą korzyścią dla właścicieli e-sklepów są wymierne oszczędności - zarówno czasu jak i pieniędzy. Dzięki przeniesieniu czasochłonnych procesów logistycznych do Logistiko, właściciel sklepu nie będzie już musiał zajmować się przyjmowaniem dostaw, pakowaniem oraz nadawaniem przesyłek. Zaoszczędzony w ten sposób czas będzie mógł wykorzystać w sposób dużo bardziej efektywny i z większym pożytkiem dla własnego biznesu, czyli przeznaczyć na dalszy jego rozwój i zwiększanie sprzedaży.
Dodatkowe oszczędności na przesyłkach oraz materiałach pakowych
Korzystanie z rozwiązań oferowanych przez Logistiko to również sposób na kolejne obniżenie kosztów bezpośrednio związanych z dostawami towarów do klientów. Agregacja dużej liczby przesyłek nadawanych z magazynu Logistiko, pozwala zaoferować współpracujących sklepom, przesyłki w cenach jakich średni sklep nie uzyskałby od firmy kurierskiej czy brokera. Oferta Logistiko w zakresie dostaw, pozwala zaoferować rozwiązania najlepiej dopasowane do potrzeb sklepów oraz ich klientów ponieważ towar może być dostarczany nie tylko kurierem, ale również za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz paczkomatów InPost.
Podobnie jak w przypadku przesyłek, efekt skali pojawia się także w postaci niższych kosztów materiałów pakowych. Jednocześnie specjalizacja Logistiko w zakresie obsługi logistycznej sprawia, że towary są pakowane w sposób profesjonalny, co z kolei przekłada się na zmniejszenie liczby reklamacji wynikających ze szkód transportowych. Do tej chwili pracownicy Logistiko zapakowali i wysłali już przeszło 500 000 przesyłek.
Strona używa plików Cookie - dowiedz się więcej. Korzystanie ze strony oznacza działanie cookie, w zakresie zgodnym z bieżącymi ustawieniami Twojej przeglądarki.