IV edycja Dnia Darmowej Dostawy odbędzie się w poniedziałek 2 grudnia 2013. Tego dnia w godzinach od 00:01 do 23:59 będzie można zrobić zakupy online szybko, wygodnie i
bez ponoszenia kosztów przesyłki.
Lista sklepów biorących udział w tegorocznej akcji znajduje się na oficjalnej stronie
www.dziendarmowejdostawy.pl. Organizator dokładnie weryfikuje zgłaszające się firmy, a te, które się zakwalifikują zobowiązane są do przestrzegania regulaminu Dnia Darmowej Dostawy. Zapisy dla sklepów rozpoczęły się już 18 października i potrwają do 30 listopada br.

Dzień Darmowej Dostawy jest inspirowany akcją
Free Shipping Day, która od 2008 roku odbywa się w Stanach Zjednoczonych, a jej celem jest popularyzacja zakupów internetowych.
Dzień Darmowej Dostawy 2012 w liczbachW ubiegłorocznej III edycji Dnia Darmowej Dostawy udział wzięło 1828 sklepów. Akcja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem klientów - od momentu uruchomienia strony, tj. 1 listopada do 31 grudnia 2012, wygenerowali ok. 4,3 mln przejść na strony sklepów. Wynika z tego, że klienci już na długo przed samym DDD monitorowali dostępne oferty i planowali zakupy, a po zakończeniu akcji kontynuowali zakupy szukając ofert wśród konkretnych sklepów biorących udział w wydarzeniu.
W samym dniu akcji, tj. 3 grudnia 2012, serwis
eKomercyjnie.pl przekierował do sklepów internetowych ponad 2 mln potencjalnych klientów. Tyle właśnie kliknięć zostało wygenerowanych ze strony
www.dziendarmowejdostawy.pl w ciągu 24 godzin. W ubiegłorocznym Dniu Darmowej Dostawy stronę odwiedziło prawie 100 tys. unikalnych użytkowników - potencjalnych klientów sklepów, a spędzając na niej (średnio) aż 9 minut i 9 sekund.
Największą popularnością wśród klientów w ubiegłym roku cieszyły następujące kategorie: Dla dzieci; Odzież, dodatki; Uroda; Dom i ogród; Książki i komiksy; Apteka; AGD i RTV. W tym roku do akcji Dzień Darmowej Dostawy dołączają już pierwsi partnerzy spośród firm działających na rynku e-commerce. Organizator akcji - serwis eKomercyjnie.pl zaprasza wszystkich zainteresowanych do kontaktu.
[ INFORMACJA PRASOWA ]
----------------------------------
eKomercyjnie.pl – największy serwis internetowy dla osób związanych z branżą e-commerce. Misją eKomercyjnie.pl jest promocja dobrych praktyk i profesjonalnego podejścia do sprzedaży w sieci. Portal publikuje kompleksowe poradniki dotyczące zakładania i rozwijania e-sklepów, oferuje publicystykę autorstwa osób związanych z rynkiem handlu elektronicznego oraz wywiady
z właścicielami sklepów internetowych i przedstawicielami branży. Informuje także o najciekawszych zagranicznych projektach e-commerce i newsach z branży. Dodatkowo redakcja oferuje poradniki dla właścicieli sklepów w formie e-booków, jest także wydawcą książki pt. Sklep internetowy od A do Z.
Krzysztof Bartnik – prezes eKomercyjnie sp. z o.o., specjalista w zakresie e-commerce, pomysłodawca i organizator akcji Dzień Darmowej Dostawy w Polsce.
zródło: www.dziendarmowejdostawy.pl » dodano:2013-10-28 czytano: 2503 razy.