Siódemka nagrodzona
Porównuj ceny przesyłek i znajdź najtańszego kuriera
Siódemka nagrodzona
Opublikowano: 2010-10-02, czytano 4944, źródło: www.siodemka.com
Program certyfikacyjny „Firma Przyjazna Klientowi" już od siedmiu lat wyróżnia organizacje, którym nieobca jest maksyma „klient nasz pan". Organizacje, przystępujące do uczestnictwa w programie Firma Przyjazna Klientowi przechodzą szczegółowy audyt, którego celem jest ocena rozwoju strategii obsługi wobec swoich Klientów.
Kurierem.pl porównuj ceny i znajdź najtańszego kuriera dla swojej przesyłki
Podczas uroczystej Gali, która odbyła się 27 września 2010 roku, Fundacja Obserwatorium Zarządzania przyznała naszej firmie prestiżowy tytuł Firma Przyjazna Klientowi. Przyznanie wyróżnienia zostało poprzedzone intensywnym półrocznym audytem. Otrzymanie godła to symbol i gwarancja, że firma legitymująca się nim, należy do firm przyjaznych Klientom, wyróżniając się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi.

Program certyfikacyjny „Firma Przyjazna Klientowi" już od siedmiu lat wyróżnia organizacje, którym nieobca jest maksyma „klient nasz pan". Organizacje, przystępujące do uczestnictwa w programie Firma Przyjazna Klientowi przechodzą szczegółowy audyt, którego celem jest ocena rozwoju strategii obsługi wobec swoich Klientów.
Badania prowadzone w ramach projektu obejmują przede wszystkim wszechstronną analizę satysfakcji Klientów firmy prowadzoną różnymi metodami i umiejętność budowania relacji z nimi. Badane są życzliwość, dostępność oraz kompetencje pracowników. Analizie podlega obsługa prowadzona telefonicznie, za pośrednictwem strony internetowej oraz bezpośrednio, np. w punktach sprzedaży. Oprócz tego do organizacji przechodzących audyt wysyłany jest tzw. tajemniczy klient, który samodzielnie sprawdził jakość, szybkość i dokładność obsługi.
Czujemy się wyróżnieni, tym tytułem, który przede wszystkim obliguje nas do dalszego udoskonalania rozwiązań proponowanych naszym Klientom. Z pewnością skorzystamy z cennych uwag i wskazówek, które otrzymaliśmy w wyniku przeprowadzonego audytu. Na bieżąco monitorujemy też sugestie naszych klientów - podkreśla Dorota Jurycka Kierownik Działu Obsługi Klienta.
Certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi obowiązuje przez rok i dopiero po ponownym audycie przyznawany jest na rok następny. Obecnie tylko około 700 polskich firm z różnych branż wyróżnionych zostało tym tytułem.
Opublikowano: 2010-10-02, czytano 4944, źródło: www.siodemka.com
Podobne artykuły
Siódemka rozwija sieć Service Pointów
2011-11-02 (czytano: 5630 razy)
Siódemka ułatwia życie użytkownikom serwisu aukcyjnego Allegro
2011-06-29 (czytano: 8205 razy)
2010-11-12 (czytano: 4081 razy)
2010-01-23 (czytano: 6342 razy)
2009-08-31 (czytano: 5462 razy)
Taniej i bez umowy w systemie Pre-Paid
2009-08-31 (czytano: 5867 razy)
Nowa strona internetowa Siódemki
2009-07-03 (czytano: 4382 razy)
2009-06-06 (czytano: 8787 razy)
Szybkie porównanie cen paczki - 5 kg:
2010-01-15 (czytano: 46862 razy)
2009-12-15 (czytano: 21179 razy)
2015-11-29 (czytano: 21012 razy)
2010-01-12 (czytano: 20784 razy)
Kolporter Express zmienił nazwę.
2010-08-17 (czytano: 14261 razy)
Firmy kurierskie - Raport UOKiK
2009-05-21 (czytano: 12512 razy)
8 prostych zasad UPS jak ograniczyć zużycie paliwa i emisję spalin
2009-07-22 (czytano: 11067 razy)
Przesyłki międzynarodowe w GLS
2009-08-20 (czytano: 9723 razy)
Terminowość poczty, badanie UKE.
2010-07-30 (czytano: 9138 razy)
2014-04-15 (czytano: 9097 razy)
Szybkie porównanie cen paczki (export) - 1 kg: