KODY % rabatowe Jak to działa?

Współpraca z Kurierem.pl (dla brokerów kurierskich)

Korzyści dla firm i brokerów kurierskich - o współpracy z Kurierem.pl

Dlaczego warto podjąć współpracę z kurierem.pl ?

Kurierem.pl to pierwszy i obecnie największy serwis zajmujący się popularyzacją usług kurierskich - głównie ofert tzw. brokerów kurierskich. Porównywarka kurierów Kurierem.pl działa od kwietnia 2009 i rozwija się równolegle oraz zgodnie z kierunkami całego rynku tanich usług kurierskich.

 

Doświadczenie

Warto też wiedzieć, że ten serwis nie jest typowym projektem internetowym utworzonym tylko i wyłącznie dlatego, że taka była potrzeba rynku. Kurierem.pl to przede wszystkim kontynuacja i praktyczne wykorzystanie wcześniejszego, wieloletniego doświadczenia w branży usług kurierskich. Pomysłodawcą, właścicielem oraz osobą zarządzającą całym serwisem od samego jego początku jest Kamil Kostrzewa - związany z branżą nieprzerwanie od 2000 roku: w latach 2000-2009 pracownik wiodących firm kurierskich m.in. UPS, DHL i K-EX, zdobywający doświadczenie i wiedzę praktycznie na każdej płaszczyźnie - począwszy od pracy kuriera, przez admininistrację, finanse i rozliczenia, kontrolę operacyjną i finansową po kierowanie pracą poszczególnych działów i całego oddziału firmy kurierskiej (więcej w profilu zawodowym na Goldenline.pl).

 

Znajomość branży

To właśnie na bazie tego doświadczenia, udało się stworzyć serwis, który łączy w sobie ciekawe narzędzie dla użytkowników - Klientów firm kurierskich - oraz dla samych firm, a prezentowane informacje są rzetelne i dokładne mimo ich bardzo specyficznego charkateru i różnorodności. Bardzo dobra znajomość branży gwarantuje również bezproblemową współpracę oraz pełne zrozumienie potrzeb i oczekiwań, a także problemów z jakimi w swojej działalności spotykają się firmy współpracujące z Kurierem.pl.

 

Efekty prezentacji w porównywarce

Główne efekty naszej współpracy, to nowi Klienci dla Państwa firmy i dodatkowe zlecenia, czyli realne zwiększenie obrotów i przychodów. Skala tych efektów zależy w głównej mierze od atrakcyjności oferty cenowej i jakościowej, na tle innych firm prezentowanych w porównywarce. Należy jednak zwrócić uwagę, że różnorodność oczekiwań Klientów sprawia, że praktycznie każda firma, niezależnie od swojego cennika podstawowego, posiada taki zakres usług w których będzie konkurencyjna. Oznacza to, że firmy o pozornie droższej ofercie podstawowej również są dostrzegane i wybierane przez użytkowników Kurierem.pl.

 

Warunki współpracy

Czy to się opłaca ? Warunki współpracy, w tym opłaty związane z prezentacją firmy i jej usług w porównywarce z każdą firmą ustalane są indywidualnie. Preferowane modele rozliczeń, to: opłata ryczałtowa miesięczna lub prowizje czyli stawki procentowe naliczane wyłącznie od realnych przychodów wygenerowanych przez pozyskanych w ten sposób Klientów.

Gwarancją opłacalności współpracy niech będzie fakt, że Kurierem.pl do niczego Państwa nie zobowiązuje. Nie podpisują Pańswtwo żadnej umowy, ani nawet nie deklarują okresu współpracy itp. oraz w każdej chwili mogą zrezygnować jeżeli uznają Państwo, że z jakiś względów nie chcą kontynuować współpracy.


Ilu nowych Klientów i zleceń można pozyskać z Kurierem.pl ?


Głównie zależy to od atrakcyjności konkretnej oferty. Jej popularność można jednak wstępnie oszacować na podstawie statystyk innych serwisów o ofercie najbardziej zbliżonej do Państwa firmy. Dane te dotyczą wyłącznie unikalnych przekierowań / przejść użytkowników z wyników porównań i nie uwzględniają dodatkowych przekierowań (np. ze strony z opisem firmy, dodatkowych kreacji reklamowych) ani kolejnych odwiedzin i zleceń od klientów nadających kolejne przesyłki. W prawej kolumnie znajduje się case study na podstawie statystyk jedego z serwisów.

 

Pomoc, uwagi, sugestie

Każda z firm może również liczyć na szeroko rozumianą pomoc, zwłaszcza porady czy konsultacje w zakresie optymalizacji oferty, weryfikacji jej konstrukcji np. zasad wycen, przebiegu procesu zamawiania, działania serwisu itp. Podstawą do tego - poza wyżej opisanym doświadzeniem - jest również wiedza zdobyta podczas oberwacji rozwoju kilkudziesięciu serwisów i analizie ich kroków - zarówno tych dobrych, zakończonych pozytywnymi skutkami, jak i popełnianych błędów.

Case study:

Poniżej dwa przykłady i rzeczywiste dane:


Serwis brokera kurierskiego oferujący usługi jednego przewoźnika. Nie jest to najtańsza oferta w całej porównywarce, ale często jest najtańsza spośród usług danego przewoźnika, dane dotyczą wyłącznie usług z oferty krajowej:

a) unikalne przekierowania w grudniu 2011:
- 342 x zamów kuriera
- 80 x do strony głównej
- 17 x do cennika

Liczba zarejestrowanych nowych klientów (tylko z Kurierem.pl) w serwisie tego brokera w grudniu 2011:
193 nowych klientów

b) unikalne przekierowania w styczniu 2012:
- 280 x zamów kuriera
- 55 x do strony głównej
- 19 x do cennika

Liczba zarejestrowanych nowych klientów (tylko z Kurierem.pl) w serwisie tego brokera w styczniu 2012:
140 nowych klientów

Uwagi

- dany serwis działa od ponad roku, więc niewykluczone, że część przekierowanych użytkowników korzystała z niego już wcześniej - w takich przypadkach użytkownik nie jest zaliczany jako nowy Klient. Dlatego realnie konwersja może być jeszcze większa niż wynika z powyższych danych. Ponadto należy zauważyć, że usługi kurierskie są "zakupem powtarzalnym", co oznacza, że każdy pozyskany Klient może (i tak często ma miejsce) generować wiele zamówień, zarówno jednorazowo jak i związując się z Państwa serwisem na dłuższą, stałą współpracę.

- nie jest to serwis o największej liczbie przekierowań - kilka serwisów z tańszą ofertą notuje ponad dwukrotnie większą popularność.

- nie jest to też serwis notujący najwyższą konwersję, ale ze wzgledu na jego intuicyjność i przejrzystość, konwersja w tym przypadku (ok.40%) jest nieco powyżej średniej