Nowa usługa dla klientów GLS
Firma kurierska GLS Poland wprowadza nowe udogodnienie dla klientów – usługę InfoCourierService. To kolejny element personalizacji systemu dostaw. Dzięki temu GLS Poland dysponuje już kompleksowym zestawem rozwiązań dla nowoczesnego e-commerce.
Kurierem.pl porównuj ceny i znajdź najtańszego kuriera dla swojej przesyłki »
najtańszy kurier « sprawdź
U progu świątecznego szczytu e-commerce GLS Poland wprowadził nową usługę – InfoCourierService. Jej mechanizm jest prosty: odbiorca otrzymuje wiadomość SMS z numerem telefonu kuriera, dzięki czemu może się z nim skontaktować bezpośrednio i ustalić szczegóły dostawy. Usługa jest domyślnie włączona dla każdej przesyłki, do której nadawca poda numer telefonu odbiorcy.
– To nowa usługa, ale traktujemy ją jako element działań, których celem jest optymalizacja systemu dostaw. Stale dążymy do tego, by skrócić czas, jak najbardziej ułatwić i spersonalizować odbiór przesyłki. Dla nowoczesnego handlu online, nastawionego na indywidualne podejście do klienta, ma to kluczowe znaczenie nie tylko w okresach zwiększonego wolumenu przekazanych do doręczenia paczek – mówi Tomasz Kroll, dyrektor zarządzający GLS Poland.
Ważnym elementem tego systemu jest też wygodny i szybki dostęp do punktów nadania i odbioru przesyłek. GLS Poland dysponuje obecnie bardzo rozbudowaną siecią takich punktów. Składa się na nią już ponad 1500 lokalizacji ParcelShop, a firma systematycznie dodaje kolejne, poszerzając zasięg sieci.
Z kolei usługa FlexDeliveryService, dostępna już w 18 krajach Europy, w tym również w Polsce, zwiększa elastyczność dostaw. Firma z wyprzedzeniem przekazuje odbiorcy informacje dotyczące planowanego terminu dostawy, a ten zyskuje możliwość kontrolowania czasu i miejsca odbioru. Może zmienić np. adres lub przekierować przesyłkę do wybranego punktu ParcelShop. Od tego roku, w ramach tej usługi, wprowadzona została nowa funkcja: odbiorca może złożyć dyspozycję o pozostawieniu przesyłki bez podpisu na terenie adresu doręczenia w zabezpieczonym miejscu. Firma zapowiada, że usługa FlexDeliveryService będzie nadal rozwijana.
– Sukcesywnie inwestujemy w rozwiązania wspierające rozwój e-commerce. Budujemy kompleksowy, zintegrowany system usług i funkcjonalności, w tym również usprawniających dostawy transgraniczne. Wszystko wskazuje na to, że międzynarodowy handel online będzie odgrywał coraz większą rolę – podkreśla Tomasz Kroll.
Dodajmy, że cała sieć GLS, za pośrednictwem spółek-córek oraz partnerów transportowych, obejmuje 41 krajów w Europie, a także 8 stanów USA oraz od niedawna Kanadę. GLS Poland to jeden z liderów jakości w europejskiej logistyce przesyłek. W tym roku firma obchodzi swoje 20-lecie na polskim rynku.
GLS Poland i Grupa GLS
GLS Poland to spółka-córka General Logistics Systems B.V. (z siedzibą w Amsterdamie). GLS świadczy niezawodne, wysokiej jakości usługi kurierskie, logistyczne oraz ekspresowe dla ponad 270 000 Klientów. „Lider jakości w europejskiej logistyce przesyłek” to główna zasada działania GLS, a zrównoważony rozwój to jedna z podstawowych wartości. Dzięki własnym spółkom oraz partnerom Grupa stworzyła sieć obejmującą 41 państw Europy. Ponadto, dzięki umowom partnerskim, GLS działa także w ośmiu stanach USA i w Kanadzie. Infrastruktura GLS to około 50 centralnych sortowni oraz ponad 1 000 oddziałów, dzięki niej GLS jest jednym z wiodących operatorów logistycznych w Europie. Ponad 18 000 pracowników obsługuje rocznie 584 miliony paczek. Każdego dnia około 30 000 pojazdów wyrusza w trasę dla GLS. W roku fiskalnym 2017/2018 obroty GLS wyniosły 2,9 miliarda euro.
Więcej informacji: https://gls-group.eu/PL/pl/home
zródło: GLS » dodano:2018-12-06 czytano: 1846 razy.