Jak to działa?

Siódemka nagrodzona

kurier paczka 1 kg

kurier orlenpaczka logoORLENpaczka

od 7,60

ORLENpaczka

kurier paczkomaty logoPaczkomaty

od 12,69

Paczkomaty


Siódemka nagrodzona


Program certyfikacyjny „Firma Przyjazna Klientowi" już od siedmiu lat wyróżnia organizacje, którym nieobca jest maksyma „klient nasz pan". Organizacje, przystępujące do uczestnictwa w programie Firma Przyjazna Klientowi przechodzą szczegółowy audyt, którego celem jest ocena rozwoju strategii obsługi wobec swoich Klientów.
Kurierem.pl porównuj ceny i znajdź najtańszego kuriera dla swojej przesyłki » najtańszy kurier « sprawdź
Podczas uroczystej Gali, która odbyła się 27 września 2010 roku, Fundacja Obserwatorium Zarządzania przyznała naszej firmie prestiżowy tytuł Firma Przyjazna Klientowi. Przyznanie wyróżnienia zostało poprzedzone intensywnym półrocznym audytem. Otrzymanie godła to symbol i gwarancja, że firma legitymująca się nim, należy do firm przyjaznych Klientom, wyróżniając się pod względem nowoczesnej i profesjonalnej obsługi.



Program certyfikacyjny „Firma Przyjazna Klientowi" już od siedmiu lat wyróżnia organizacje, którym nieobca jest maksyma „klient nasz pan". Organizacje, przystępujące do uczestnictwa w programie Firma Przyjazna Klientowi przechodzą szczegółowy audyt, którego celem jest ocena rozwoju strategii obsługi wobec swoich Klientów.

Badania prowadzone w ramach projektu obejmują przede wszystkim wszechstronną analizę satysfakcji Klientów firmy prowadzoną różnymi metodami i umiejętność budowania relacji z nimi. Badane są życzliwość, dostępność oraz kompetencje pracowników. Analizie podlega obsługa prowadzona telefonicznie, za pośrednictwem strony internetowej oraz bezpośrednio, np. w punktach sprzedaży. Oprócz tego do organizacji przechodzących audyt wysyłany jest tzw. tajemniczy klient, który samodzielnie sprawdził jakość, szybkość i dokładność obsługi.

Czujemy się wyróżnieni, tym tytułem, który przede wszystkim obliguje nas do dalszego udoskonalania rozwiązań proponowanych naszym Klientom. Z pewnością skorzystamy z cennych uwag i wskazówek, które otrzymaliśmy w wyniku przeprowadzonego audytu. Na bieżąco monitorujemy też sugestie naszych klientów - podkreśla Dorota Jurycka Kierownik Działu Obsługi Klienta.

Certyfikat Firmy Przyjaznej Klientowi obowiązuje przez rok i dopiero po ponownym audycie przyznawany jest na rok następny. Obecnie tylko około 700 polskich firm z różnych branż wyróżnionych zostało tym tytułem.
zródło: www.siodemka.com » dodano:2010-10-02 czytano: 4109 razy.

Podobne artykuły - #SIODEMKA

Siódemka rozwija sieć Service Pointów

Siódemka ułatwia życie użytkownikom serwisu aukcyjnego Allegro

Zmiany na stronie Siódemki.

Siódemka na sprzedaż?

Siódemka S.A. wyróżniona

Taniej i bez umowy w systemie Pre-Paid

Nowa strona internetowa Siódemki

Siódemka SA zmienia wizerunek

Najciekawsze - najczęściej czytane


Tani kurierzy w sieci. ( x41894)

Dzień Darmowej Dostawy 2015 ( x19755)

Ranking firm kurierskich ( x18352)

Opinie o firmach i ich ocena ( x17096)

Kolporter Express zmienił nazwę. ( x12379)

Firmy kurierskie - Raport UOKiK ( x11013)

8 prostych zasad UPS jak ograniczyć zużycie paliwa i emisję spalin ( x9683)

Przesyłki międzynarodowe w GLS ( x8332)

DPD kupuje Siódemkę ( x7526)

Wyślij przesyłkę taniej, bo mniej pilna ( x7164)

Siódemka ułatwia życie użytkownikom serwisu aukcyjnego Allegro ( x7065)

Terminowość poczty, badanie UKE. ( x7056)

Nowa usługa OPEK PACZKA ( x6631)

DHL Express uruchomi siedem nowych terminali ( x6571)

Kurierem.pl z wizytą w Kurjerzy.pl ( x6509)

Siódemka SA zmienia wizerunek ( x6363)

Firmy kurierskie ukarane przez UOKiK ( x6331)

Nowy terminal DHL w Wałbrzychu ( x5915)

Wysyłaj, oszczędzaj i ZARABIAJ 15%. ( x5888)

DPD Polska modernizuje sieć oddziałów ( x5847)